tiistai 11. maaliskuuta 2014

Mökkeilyä ja ostoksia!

Olin viime lauantaista sunnuntaihin Jannin kanssa mökillä ja meillä oli mukana Nita, Wippy ja Lilja. Tuli keppisteltyä ihan urakalla ja maastoiltiin ja irroteltiin myös jonkin verran. Lauantai illalla paistettiin makkaraa takassa ja pelattiin Jannin kanssa monopolya. Sunnuntaina otin Liljasta muutaman kuvan jotka laitan tohon alle. Kun päästiin kotiin niin onnistuin katkasemaan Liljalta kepin ja en ole vielä jaksanut ehtinyt vaihtaa keppiä.


                                           Tämä on mielestäni onnistunein kuva Liljasta ja laitan ehkä jossain vaiheessa bannuunkin.

 
Ja minä itse, oli täällä Jannistakin kuvia mut se varmaa poisti ne

Eilen oltiin äitin kanssa hakemassa kankaita ja mukaan tarttui beigeä, harmaata ja valkoista kangasta, tekonahkaa ja pari solkea. Etsin kermanväristä fleeceä vuonista varten, mutta ei löytynyt ja otin sen takia tuon beigen että teen siitä sitten vähän tummemman hallakon vuoniksen. Kotona sitten tajusin että luonnonvalkoinen olisi ollut ihan hyvää vuonikseen, mutta tyhmänä en sitten tajunnut sitä siellä kaupassa. :/
Arabinkin ajattelin tehdä lähiaikoina, mutta nyt en ole enää varma haluanko sittenkään arabia, koska en tiedä minkä värisen tekisin ja noita hevosia, joiden rodun luonteeseen kuuluu temperamenttisuus on mulla jo kyllä ihan tarpeeks. :D 
 Ja mulla ei nyt oo kuvia kankaista, koska ku olin siirtäny kuvat ni tajusin, et niist kankaistaki ois voinu ottaa kuvan, mut laiskana ihmisenä en jaksa ottaa niistä  kuvaa ja siirtää koneelle.

Nyt en ole sitten tuon viikonlopun jälkeen keppistellyt, koska maanantaina menin tallille, eilen oli koulupäivä 4:jään, koska olin kuviskerhossa ja tänäänkin menen tallille, mutta voi olla että sitä ennen liikutan jonkun. :)
Ainii, meinas unohtua, että Lanerdon lempinimeks on muovautunu Lanttu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti